T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / KARTAL - Yakacık Yüksel İlhan Alanyalı Çok Programlı Anadolu Lisesi

Abdülcebbar AYDOĞDU - Koordinatör Müdür Yardımcısı

12.sınıflardan sorumlu müdür yardımcısı olarak e-okul sistemindeki iş ve işlemlerin takibini yapılması ve öğrencilerin izin ,rapor vb.belgelerin DYS sisteminde kayıt altına aldırmak.

Sorumluluğunuz  da bulunan sınıfların fiziki kontrollerini yapmak

 

Koordinatör müdür yardımcısı olarak görev yapmak

a) İşletmelerde mesleki eğitim uygulamasının planlı bir şekilde yürütülmesini sağlamak amacıyla alınacak önlemleri belirlemek ve müdüre bildirmek

b) İşletmelerdeki usta öğretici ve eğitici personelin hizmet içi eğitim almasını sağlamak amacıyla, işletme yönetiminin görüşünü de alarak gerekli planlamayı yapmak, hizmet içi eğitim programını hazırlamak  ve müdüre sunmak.

c) Mesleki eğitim yaptırılabilecek işletmelerin, eğitimi yapılacak meslek alanı/dalı ve öğretim programına uygunluğunu belirlemek amacıyla kurulan komisyon çalışmalarına katılmak.

ç)Alan eğitimine başlayan öğrenciler ile işletmelerde mesleki eğitim gören, tamamlayıcı eğitime devam eden veya staj çalışması yapan öğrencilerin sigortalılıkla ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.

d) İşletmelerde mesleki eğitim gören, tamamlayıcı eğitime devam eden öğrencilerin devamsızlıkla ilgili iş ve işlemlerini yapmak

e) Koordinatör öğretmenlerin görevlerini yerine getirmesi,  ilgili formların gününde okul yönetimine verilmesi konusunu takip etmek, değerlendirmek, varsa aksaklıklar konusunda müdürlüğümüze  bilgi vermek.

f) Öğretmenlere koordinatörlük görevinin dağıtılmasında ilgili alan zümreleriyle işbirliği yapmak

g) Koordinatör öğretmenlerce mezunlara ve iş yeri yetkililerine uygulanan anketlerin değerlendirilmesi ve elektronik ortama aktarılmasını sağlamak.

ğ) Koordinatör öğretmenlerce, işletmelerde mesleki eğitim ve staj kontenjanlarının belirlenmesine esas olmak üzere alan taraması yaparak işletme taleplerinin alınmasını sağlamak.

h) e-mezun iş ve işlemleri

     4.Satın alma komisyonuna başkanlık etmek

     5.Genel müdürlüğümüz tarafından takibi yapılan öz değerlendirme iş ve işlemleri ve brifing dosyasının hazırlanması güncellenmesi

     6.Sorumluluk sınavları iş ve işlemleri

     7.Açık lise iş ve işlemlerinden sorumlu olmak

     8.”Meslek Liseleri Aileleri Buluşuyor “ projesini takip etmek

     9.”Yetim Kardeş “ projesinden sorumlu olmak

   10.Stratejik Planlama (OGYE)

   11. RHYK ile ilgili kurulda görev almak

   12. sorumlu olduğunuz sınıfların ŞÖK toplantılarını yapmak

   13. Nöbetçi olduğunuz günlerde nöbet  görevini yürütmek, nöbetçi öğretmen ve öğrencileri izlemek, nöbet raporlarını incelemek, varsa sorunları müdüre iletmek

   14. Müdürlüğümüz tarafından verilen görevin gerektirdiği diğer görev ve sorumlulukları yerine getirmek.

   15. Çalışmalarımızı valilikçe belirlenen mesai saatleri dâhilinde yapmak; görevin gerektirdiği durumlarda mesai saatleri dışında da çalışmalarını sürdürmek